سومیتو از ابزار RubberWay استفاده می کند.




سومیتو از ابزار RubberWay استفاده می کند.

مجموعه لاستیک سومیتومو اعلام کرده است که به ابزار ارزیابی خطرات زیست محیطی و اجتماعی خاص برای لاستیک طبیعی ملحق شده است.

 ابزار RubberWay به طور مشترک توسط لاستیک میشلن، لاستیک کنتیننتال و شرکت نرم افزاری Smart Agriculture (Smag) برای تسریع در خرید پایدار لاستیک طبیعی توسعه داده شده است.

با نیاز فوری به پاسخگویی به مسائل زیست محیطی مانند جنگل زدایی به دلیل گسترش مزارع و مسائل اجتماعی مانند کار و حقوق بشر، ابزارهایی مانند RubberWay می تواند به افزایش تقاضا برای لاستیک طبیعی به دلیل رشد جمعیت و توسعه جامعه متحرک کمک کند.

گروه لاستیک سومیتومو می گوید که با معرفی ابزار و ترویج خرید پایدار لاستیک طبیعی بر اساس پلت فرم های جهانی(GPSNR)  به مسائل زیست محیطی و اجتماعی پاسخ خواهد داد.

در حال حاضر، این ابزار 10 کشور تولیدکننده لاستیک طبیعی را پوشش می‌دهد و سومیتومو می‌گوید که استفاده از آن به لاستیک سازان کمک می‌کند تا از مناطقی که با خط‌مشی GPSNR مطابقت دارند، لوازم تهیه کند.

کمپانی سومیتومو می‌گوید فعالانه به ترویج ابتکارات با همکاری همه سهامداران، از جمله آنهایی که زنجیره تامین را تشکیل می‌دهند، ادامه خواهد داد تا به جامعه‌ای دست یابد که در آن لاستیک طبیعی پایدار باشد.


منبع: https://www.tiretechnologyinternational.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0